🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهد

(ثبت: 259408) اردیبهشت 19, 1402 

 

شهید
شهد زندگی می‌نوشد
شهادت بر اهل مرگ
گوارا نیست

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 19, 1402

    آنکه مرا طلب کند مرا می‌یابد!

    وَ آنکه مرا یافت می‌شناسدم!

    وَ آنکه مرا شناخت دوستم دارد!

    وَ آنکه مرا دوست‌دارد به من عشق می‌ورزد!

    وَ آنکه به من عشق ورزد به او عشق می‌ورزم!

    وَ آنکه به او عشق ورزم او را می‌کشم!

    وَ آنکه را کشم، خونبهای او بر من واجب‌ست!

    وَ آنکه خونبهایش بر من واجب شد خود خونبهای او خواهم بود!

    الجواهر السنیه
    صفحه ۹۴

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1402

    سلام دخترم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 19, 1402

    درود تان

  4. کیان نوبهار

    اردیبهشت 19, 1402

    زیباست🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا