🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر آغوش مادر

(ثبت: 238616) اردیبهشت 13, 1400 
شعر آغوش مادر

 

شاید روزی تمام معبدها ویران شوند
اما…..
معبد آغوش مادر….
هرگز…..

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. صدیقه فرخنده

    اردیبهشت 13, 1400

    درود برشما وناب نوشته بسیار زیباتون

    مادرم گفت به لالایی خویش،
    بتو فرزند نصیحت،به بزرگی نکنی اندیشه،
    که بزرگی دل دریایی وصبری
    ،طلب اندازه کوهی دارد….

    فرخنده…آوا
    تقدیم نگاه زیباتون

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 16, 1400

      درودها مه جبین بانوی نازنین
      به مهر خوانده اید عزیز والاگوهر
      ذره نوازیتان را قدردانم
      پویا و برقرار باشید
      🙏🙏🙏🌹🌸🌹

  2. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 13, 1400

    🏵️🌸🏵️🌸🏵️🌸🏵️

  3. فاطمه صادقی

    اردیبهشت 14, 1400

    سلام

    🌹🌹🌹🌹🌹

    درودتان

    در پناه خدا 🌿🌹👏👏👏🌹🌿

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 16, 1400

      درود روزتان پر از
      سرور و توفیق
      🙏🙏🌹🌸🌻

  4. کبری محمدی

    اردیبهشت 15, 1400

    سلام
    بسیار زیبا و ناب قلم زدید
    مانا باشید
    سپاس
    🌿🍃🌿🍃🌿

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 16, 1400

      سپاس بیکران
      بذر مهر دلتان افشان
      مانا باشید
      🌸🌼🍁🌹

  5. خرداد 1, 1401

    سپاس

  6. یزدان

    خرداد 1, 1401

  7. یزدان

    خرداد 1, 1401

    سپاس ازشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا