🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر درد

(ثبت: 244736) بهمن 5, 1400 

 

شبم از نيمه گذشت و همه جا سرد شده
گل اين باغچه از دورى تو زرد شده
غزلم رنگ غم و اشك و فغان و نوحه
تو بمان شهر دلم بعد تو پر درد شده
بعد تو چشم براى رخ من يك روياست
بس كه از غيرت تو طفل دلم مرد شده
كوچه ها غرق حضورند بياد قدمت
خاطراتم همه از هجر تو پر گرد شده

سروده مطهره مروج همدانى به مناسبت پرواز عمويش عباس و هديه ى قرنيه هاى چشمان عمو عباس به روشندلان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و عرض ادب و عرض تسلیت به خانواده‌ی بزرگوارتان
    جناب همدانی گرانقدر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا