🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید مفقودالاثر

(ثبت: 228948) مرداد 7, 1399 

– شهید مفقودالاثر:

خواب رفت‌ اند
میان خاک و خون
پوتین‌هایت،
و سالهاست قامت تا شدهٔ مادرت
راه‌ها را می‌نگرد
چشم به راه آمدنت
باشد که یک روز
استجابت شوی در میان قنوت‌هایش.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند!
#شعر_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 7, 1399

    درود
    وسپاس که پاک ترین موضوعات را
    بر می گزینید. ❤️🙏

    • سعید فلاحی

      مرداد 10, 1399

      سلام و درود🌹🌹🌹🌹شادکام باشید

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      مرداد 10, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏🌹سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا