🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور و شعور

(ثبت: 244938) بهمن 20, 1400 

 

هر روز ز معرفت دلى تافته ايم
از پرتو معرفت خمى ساخته ايم
در دفتر دل جوانه اى پيدا شد
از عشق نهال تازه اى يافته ايم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    بهمن 20, 1400

    . با درودی پاک 🌺
    . استاد ارجمند زیبا سروده ای را مهمانتان بودم
    . ایام بکامتان و موفق و پیروز باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا