🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شومینه

(ثبت: 256018) بهمن 19, 1401 

 

شومینه ای
مرا گرم خواهی کرد
چشمانت خورشید است
ابر ناپیدا منم

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1401

    سلام

    زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    بهمن 19, 1401

    درود بر شما 🌹🌹

  3. درود برشما کوتاه و زیبا احسنت👏👏👏👌👌👌👌💕💕💕

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته وبزرگوارم
    سکارخانم فاضله هاشمی
    دستمریزاد زیبا و کوتاه و مختصر و مفید
    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا