🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شُکرِ خدا…

(ثبت: 223881) اردیبهشت 12, 1399 

 

شُکر تو رو خدا
که دادی به ما
ای خدا جونم
ای مهربونم
این همه نعمت
در اوجِ کثرت
تگرگ و بارون
برفِ زمستون
جنگل و دریا
دریا و صحرا
کوه های بلند
عسلِ چون قند
گندم و ذرت
این همه نعمت
تو دادی به ما
شکر تو رو خدا.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا