🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکایتی نیست

(ثبت: 212103) تیر 29, 1398 

سر آشتی نداری تو وَ گرنه ما که هستیم
و گره ز کوله باری نه گشوده و نبستیم

به هزار باره با دل نظری به توبه کردیم
و نبسته پیش چشمِ سیهِ تو بر شکستیم

بخدا که تا قیامت زکسی شکایتی نیست
و بزخم هر زبانی دل خویش را نخَستیم

به کدام قبلگاهی که سر از تو بر نتابیم؟
و کجاست دلبریرا که بجز تو میپرستیم

چه بسا که دانه ای را پس دام ها نهادند
و چه دام ها کز آنها پی دانه تو جَستیم

تو بریز غمزه ای را ز دو چشم پر فریبت
و نگاه کن که عمری پیِ کامی از اَلَستیم

غزلی بخوان ز معصومی و عاشقانه برخیز
و نثار آن گلی کن که به عشق او نشستیم

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام استاد معصومی ارجمند

    دستمریزاد

    چه بسا که دانه ای را پس دام ها نهادند

    زیباست….

    🌸🌺🌸🌺🌷🌸🌺🌸🌺

  2. امیر جلالی

    تیر 29, 1398

    بسیار زیبا بود این غزل … عاشقانه ای که هم زمینی بود و هم آسمانی … درود بر شما

  3. تیر 29, 1398

    … درود بر شما🙏

  4. سلام بر استاد عزیز و بزرگوار

    بسیار زیبا . درودتان باد

    در پناه خالق عشق

    🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃

  5. به به
    روان و بدآن طنطنه
    آفرین

  6. در پناه خدا🌹🌹🌹

  7. مجید

    تیر 30, 1398

    ما چو باران چشم جاری داشتیم
    خود غلط بودآنچه خود پنداشتیم
    گفتگوآیین درویشی نبود
    ورنه با او ماجراها داشتیم
    شیوه چشمش فریب جنگ داشت
    ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم

    عرض سلام ودرود حضور استاد ارزشمند ونازنین جناب معصومی بزرگوار
    ماشالله و هزار آفرین تقدیمتان باد
    که اشعارفوق العاده زیبایتان برای حقیر عالی و تاثیرگذار هست
    آرزوی لحظات خوشی برایتان داریم
    مارا از دعای خیر محروم نفرمایید
    شاد باشین و آرام ودر جوار حضرت باران

    در پناه حق

  8. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا