🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوه پرواز

(ثبت: 215562) مهر 25, 1398 

💠 شکوه پرواز:

و هیچ پرنده ای
لا به ‌لای میله های قفس
به یاد نمی آورد
شکوهِ پرواز را…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • سعید فلاحی

      مهر 26, 1398

      درود و ادب استاد فاتح

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌹🌺🌸🌹🌷🌺🌸❤️❤️❤️❤️❤️شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا