🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شک می کنم

(ثبت: 5740) فروردین 7, 1397 

 

بعد تو ای زخم بی اصل و نصب

بر بلندای زمان شک می کنم

بعد قتل  اعتماد و باورم

بر زمین و آسمان شک می کنم

این بساط عشوه بازی را تمامش کن که من

بر سرشت ماه رویان جهان شک می کنم

بر شکوه چشمه ساران و ستیغ کوه و دشت

بر فلات و جنگل و بر کهکشان شک می کنم

بر نسیم صبح و دریا و گل و دار و درخت

بی جهت بر ممکن و کون و مکان شک می کنم

نیستم کافر ولی ترک عبادت کرده ام

در رکوع و سجده و شرح بیان شک می کنم

دوستت دارم دروغی شاخ دار و چرت بود

بر دروغ و شاخ و چرت و دوستان شک می کنم

نیستم دیوانه اما از برای احتیاط

برهمین لایک و کامنت همرهان شک می کنم

می روم تا اندکی در خود کنم تردید و شک

در نهایت بر خود شک و گمان شک می کنم

ای که این شک نامه می خوانی سپاس اما رفیق

بر شما هم در سکوت و بی زبان شک می کنم

سروده : بابک حادثه

دست بوس یکایک دوستان می باشم صرفا طنزی بود از گذشته

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. حسن بن یباره

    فروردین 12, 1397

    آفرین

    • علی احمدی

      فروردین 12, 1397

      عرض ادب و احترام جناب استاد بن یباره گران ارج 

      بنده نوازی فرمودید عزیز …….‌‌

  2. Z .M

    فروردین 13, 1397

    درود برشما استاد ادیب و فرزانه جناب احمدی گرانقدر

    بسیار زیبا و دلنشین

    قلمتون سبز و رقصان

    در پناه حضرت دوست پایدار و برقرار باشید.

    • علی احمدی

      فروردین 14, 1397

      درود بانو میرزایی عزیز

      بنده نوازی فرمودید ..‌..در خدمتم بانو …ممنون که یاد از یاد رفتگان نمودید..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا