🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شەهید

(ثبت: 236996) فروردین 1, 1400 

هەرکاتێک کە بێت
مانگەشەو یا خۆرەتاو؛
من شێعرەکانم
بۆ ئەو شەمعانە دەنووسم کە
لە شەڕی تەک تاریکی
شەهید کران.

☆ برگردان فارسی:

مهتاب باشد،— یا آفتاب؛
فرقی نمی‌کند
من،،، شعر‌هایم را
برای شمع‌هایی می‌نویسم که؛
در نبرد با تاریکی،
— شهید شده‌اند!.

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا