🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صاحب کرامت

(ثبت: 244545) دی 28, 1400 
صاحب کرامت

 

هر کسی صاحب کرامت شد
در پی مکتب و کتابت شد
صادق و پیرو صداقت شد
این یکی صادق هدایت شد
وان دگر گشت صادق چوبک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود و ارادت،
    سپاس که سروشی زیبا سروده اید.
    صادق هدایت و صادق چوبک را ستوده یا نکوهیده اید؟
    کاش منظورتان را کامل دریابم! ❤️🙏

    • دی 28, 1400

      درود بیکران و با آرزوی پگاه زمسنانی گرم و زیبا خدمت گرامی ادیبم.
      مضمون شعر گویاست.اهل مکتب و کتابت و پیروان پاکی و صداقتند که که در ذهن جامعه تبدیل به صادق ها شده و ماندگار میشوند و رهروان راه آنان آگاهانه این طریق را برگزیده و طی می نمایند. بیشتر بعد اخلاقی و معنوی مورد نظر بوده است.

  2. فریبا نوری

    دی 28, 1400

    درود جناب وحدتی گرانقدر
    شعر زیبایی است خصوصا در ایده

    🌷🌷🌷

  3. نسرین حسینی

    دی 29, 1400

    بسیار زیبا بود
    درودها برشما جناب وحدتی گرانقدر 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا