🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبجی دگر

(ثبت: 1617) خرداد 11, 1395 

صبحی دگرشد و منم که بی خوابم
بیـا بیـا ، تــــو هستـی مــن ،
که تا همیشه بی تابم …

ماجد

نظرها
  1. سوگند صفا

    خرداد 13, 1395

    سلام و عرض ادب جناب مصطفوی.‌

    ..

    عااالی…

    برقرار باشین

    یاحق

  2. سحر جهانی

    خرداد 13, 1395

    درود وسپاس 

  3. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا