🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبحانه

(ثبت: 233946) آذر 8, 1399 

– صبحانه:

صبح ها،
یک “دوستت دارم”
روی میز بگذار!

گاهی این جمله،
بیشتر از هر صبحانه ای می چسبد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود💐💐💐💐💐

    بسیار زیباست🌈🌈🌈🌈

    • سعید فلاحی

      آذر 11, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏در پناه خدا👏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا