🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبحِ خوش‌خورشیدِ آزادی

(ثبت: 266694) دی 13, 1402 
صبحِ خوش‌خورشیدِ آزادی

رقصید بر دار
بدونِ تن
چشم در چشمِ چرا!

تمام شد پرسشِ پاییز
درختان که حمّامِ آفتاب گرفتند
از خیزشِ برگریزان
نطفهٔ فریادی متولّد
اعتراضی دیگر خوابِ خیابان را ویرایش
پیراهنِ آزادی پوشید صبحِ امّید
دخترِ خورشید
دخترانِ آفتابگردان
به باد دادند روسری!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

شعرِ برگزیدهٔ انجمنِ بین‌المللیِ پردو
وَ آکادمیِ نقش‌بند

 

 

نظرها
  1. درودها🌷🌷🌷

  2. معین حجت

    دی 13, 1402

    دستمریزاد …عالی …👏👏👏💐💐💐

  3. صفا یغمایی

    دی 13, 1402

    درودبرشما بسیارزیباست ودارای پیام
    دستمریزادجناب لاهیجی بزرگوار.
    🌺🌺🌺

  4. فریبا نوری

    دی 13, 1402

    رقصید بر دار
    بدونِ تن
    چشم در چشمِ چرا!

    فوق العاده بود مخصوصا این کوتاه
    درودها و تبریک فراوان