🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح…

(ثبت: 209282) فروردین 20, 1398 

صبح هماندم که با تبسم خور شید
جلوه کند در قلوب پر تو امید

می گذرم از کنار کوچه شتا بان
می رسم آنجا به وعده گاه خیا بان

جاده پر از خاطرات من نگرانش
نبض مرا تند می کند هیجانش

هیچ زیادم نرفت آه… چه دیده ست
هیچ زیادم نرفت او چه شنیده ست

در همه ساعت مرا نکرده فراموش
سر زنش تلخ هیچ کس نکنم گوش

غیر غمش در دلم نصیب ندارم
ملتهبم طاقت شکیب ندارم

له شدم از پیچ وتاب موج تلا طم
ساحل امنی کجاست گم شده ام گم

تا نکند گیر وداربی ثمر الغوث
شعله فرو زد به جان خشک و تر الغوث

 

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 21, 1398

    درودها جناب انصاری

    همیشه خواندن از قلم شما دلنشین و زیبا است

    شادکام و نویسان باشید🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی رفیعی

    فروردین 21, 1398

    سلام و درود استاد بزرگوارم
    بسیار زیبا
    درپناه خدا

    🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌿🌿🌿🌿

  3. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 7, 1398

    درودتان

    احسنت

    موفق باشید

    🌹🌹🌹🌹

    👏👏👏👏👏

  4. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 16, 1398

    سلام بر شاعر فرهیخته استاد انصاری عزیز
    به یاری پروردگار پاک بر آن شدیم که انجمنی ادیبانه و شاعرانه در فضای مجازی بنا کنیم تا ارتباط دوستان شاعر با یکدیگر بیشتر و بیشتر شود و همه از تجارب و آثار هم بهرمند شوند.
    وظیفه دارم از حضرتعالی برای عضویت و انتشار آثار فاخرتان در وبلاگ انجمن(انوشا مخفف انجمن نیسندگان و شاعران ایران)دعوت بعمل آورم.
    حضورتان غنیمتی است که ما را در ادامۀ راه امیدوار و مصمم تر می کند.:
    anoosha.blogfa.com
    مقدمتان گلباران

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  6. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 30, 1398

    سلام و درود

    دریای غم ساحل ندارد …

    له شدم از پیچ وتاب موج تلا طم
    ساحل امنی کجاست گم شده ام گم

    زیباست
    دستمریزاد

    🌷🌸🌸🌸🌷