🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای گرم تو را من به قاب خواهم برد

(ثبت: 787) بهمن 23, 1394 
صدای گرم تو را من به قاب خواهم برد

صدای گرم تو را من به قاب خواهم برد

کنار قاب صدایت، شراب خواهم برد

رقیب تا نشو د شاد از لبِ تفته

لبان تشنه ی خود بر نقاب خواهم برد

به خواب تا که بیایی به بوسه ی نابی

تو را به حُجره گل ها به خواب خواهم برد

سرودِ دیده ی مستت شنیده ام آری

غزل غزل همه را در کتاب خواهم برد

ثواب دارد از آن لب شراب نوشیدن

بیا کنارِ من امشب ثواب خواهم برد

به شیخ گفته ام این ماجرا و طارق را

که شیخ گفته به دارالحساب خواهم برد

 

1آذر 1391  طارق خراسانی