🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صفت تفضیلی

(ثبت: 259012) اردیبهشت 8, 1402 

 

سراسر
تو!
می چکی
از چشم
در تصویر آن تر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1402

    سلام و درود بر سپید سرای نابغه

    استادجان قدم رنجه فرمودید و خانه را دوباره با خورشید شعرتان روشن کرده اید.

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱♥️🌹👌👌👌👌👌👌🌹♥️🌱

  2. اردیبهشت 8, 1402

    سلام و تحییات
    وافر
    بر استاد گران سنگم
    جناب خراسانی عزیز
    حسن نظر مبارکتون
    مایه ی دلگرمیست و امید

    حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
    برای حضرتتان در ذهنم پیچید این زمان
    تقدیمتان
    می آموزم در محضرتان همیشه

    🌷🌺🙏🙏🙏در پناه خدا🍃

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 8, 1402

    درود بر شما استاد ارجمند
    مثل همیشه زیبا سروده اید
    در پناه خدا پاینده باشید
    🙏💐💐🙏💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا