🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلح نامه

(ثبت: 14286) بهمن 25, 1397 

امضا می کنند
صلح نامه را
و دوستی دوباره شان
دو کشور برادر
و در دورترین نقاط دنیا هم
خبر پایان جنگ
تیتر اول خبرگزاری ها می شود
کیهان تیتر می زند:
“به یاری خدا ما پیروز شدیم”
سرباز ها به خانه بر می گردند
برخی خرسند
برخی مغموم
برخی ناقص
و برخی هم هرگز بر نمی گردند
بر نگشتند!
رئیس جمهور از فواید صلح می گوید
وزیر دفاع از جسارت سربازان
و مردم هلهله کنان
جشن میگیرند
پیروزیشان را!
پدر اما
میان سرفه های خش دارش می گوید:
هیچ صلحنامه ای
پای جا مانده ی سربازها را
به پوتین هایشان بر نمی گرداند!.

 

سعید فلاحی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا