🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صورتک

(ثبت: 260727) خرداد 17, 1402 

 

روزها در هیاهوی بی انتهای شهر
شبانگاه در حسرت سقفی بلند
زیر طاق کوتاه آسمان
با صورتک هایی از جنس تمدن
چه فریبکارانه به حیات خود ادامه می دهیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 17, 1402

    بله احسنت
    سلام و درود تان

  2. معین حجت

    خرداد 17, 1402

    درود بر شما بانو 👏💐

  3. صفا یغمایی

    خرداد 17, 1402

    درودتان بانو آجورلوی هنرمند
    زیباست.موفق باشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا