🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ضریح چشم‌هایت

(ثبت: 257080) اسفند 18, 1401 

 

دخیل بسته‌ام،،،
به ضریح چشم‌ها وُ،
بند بند انگشنتانت…
به‌پذیرم!،
که تا قیامت؛
به تو مومن خواهم بود!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    به پذیرم

    احسنت

  2. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1401

    سلام لیلا جان

    هر دو مثل همیم
    من هم به چشمی دخیل بسته ام و عجیب این معبد عشق مراد می دهد!

    عالی بود

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا