🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طاقت

(ثبت: 259584) اردیبهشت 23, 1402 

 

چشم های تو
زودتر
مرا مومن میکند
مهر پاییز
بر دلم افتاده بود
در شگفتم‌
صبر آذر
طاقت یلدا نشد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 23, 1402

    در شگفتم‌
    صبر آذر
    طاقت یلدا نشد

    سلام و درود بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • فاضله هاشمی

      اردیبهشت 23, 1402

      سلام سپاسگزارم استاد عزیز و بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا