🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طبق قانون …

(ثبت: 245) آبان 27, 1394 

طبق قانــــون طبیعت ، هیچ کم
در جهان افزون و افزون کم نشد
هیچ مـردی در جهان حوّا نگشت
هیچ زن در زندگـــی آدم نشد!!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 27, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    بسیار زیبا بود اما شوک برانگیز!!!

    ان شاالله که خیلی از این جنس مرموز شاکی نباشید

    سلامت و شاد باشید

    • درودها بر شما….

      من ازاین جنس مرموز محبوب

      مادر و خواهر و همسـر خوب

      همچنین دختر و دختران عزیزم

      راضی ام -خوشدلم-سرفرازم…..

  2. سلام و عرض ادب جناب عباس خوش عمل استاد بزرگ شعر پاک

    فرموده است " لعلت نمکی تمام  دارد "

    زیباست زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا