🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرحی دوباره

(ثبت: 237470) فروردین 6, 1400 
طرحی دوباره

طرحی دوباره

صد آسمان ستاره برای تو چیده ام
گل های بی شماره برای تو چیده ام

خونِ دلست مایه ی گلبرگ ارغوان
رنگی از این نگاره برای تو چیده ام

آتشفشان قله دردم که سال هاست
زخم پر از شراره برای تو چیده ام

تقدیر سرد آینه از حسرت منست
آهی از این نظاره برای تو چیده ام

از شبچراغ رونق چشم انتطاری ام
شوقی به هر اشاره برای تو چیده ام

من بی قرار یوسف بازارم ای عزیز
طرحی اگر دوباره برای تو چیده ام

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 6, 1400

    من بی قرار یوسف بازارم ای عزیز

    سلام و درود و ارادت
    و عرض تبریک و التماس دعا ❤️🙏

  2. حسین شیرکوند

    فروردین 6, 1400

    🏵️💐🏵️💐🏵️💐🏵️

  3. فریبا نوری

    فروردین 6, 1400

    تقدیر سرد آینه از حسرت منست
    آهی از این نظاره برای تو چیده ام

    درودها استاد گرانقدرم🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1400

    سلام

    غزل دلچسبی ست
    لذت بروم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  5. اکبر رشنو

    فروردین 7, 1400

    درودها

    بر شما

    تقدیر سرد آینه از حسرت منست
    آهی از این نظاره برای تو چیده ام

    اقل غزل در فرازهای نغز

    ودستمریزاد و 🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹

  6. کبری محمدی

    فروردین 7, 1400

    سلام
    غزل زیبایی ست
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا