🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلسمِ مزعفر

(ثبت: 253395) آذر 3, 1401 
طلسمِ مزعفر

 

طبعِ سردم را به مطبخ می‌برد طبِّ طرب

تا که اطعامم کند از مطلبِ مطبوعِ عشق

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ