🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلوع ماه قرآن

(ثبت: 238081) فروردین 25, 1400 

طلوع ماه قرآن

برخیز طلوع ماه قرآن را بین
اسرار سحر ، عروج انسان را بین
.
در سایه‌ی رحمتش بجو چشمه‌ی نور
در خلوت جان حضور جانان را بین
.
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷

  2. حسن سمیعی

    فروردین 25, 1400

    سپاس بزرگوار🌸🌷🌸🌺🌹

  3. حسن نبی

    فروردین 25, 1400

    درود و التماس دعا استاد🌼🌼🌼

    • حسن سمیعی

      فروردین 27, 1400

      هزاران سپاس محتاجیم به دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا