🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طنز فرهنگی

(ثبت: 265556) آذر 1, 1402 
طنز فرهنگی

 

ای جان پدر به عرصه ی فرهنگی
خواهی نشوی دچار بر دلتنگی

پیوسته بخور «کتک خورت» گر ملس است
پس گردنی و سقلمه و اردنگی.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1402

    سلام حضرت استاد

    نه تنها در عرصه فرهنگی که در تمام عرصه ها چون کتک خوردمان ملس بوده است هیچگاه دلتنگی سراغمان نیامده است.
    درودها بر شما گرانمایه

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. سلام و درود

    چشم
    اطاعت امر

  3. لذت بردم از اون طیبات بود🙏
    توفیق و سلامت شما را آرزو میکنم.

  4. معین حجت

    آذر 2, 1402

    درود و عرض احترام جناب استاد خوش عمل …
    👏👏👏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا