🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طوطی عشق

(ثبت: 216087) مهر 20, 1398 

« طوطي عشق »

طوطي عشق مرا ، عشق گُل آمد به نظر
تا كه از طوطي عشقت،نظر ابراز4 كنيم

رو به صحرا و چمن،نغمه ي5 هر بلبل باغ
پيش ابروي تو ، بلبل صفت آواز كنيم

با مِـي و باده و با مطرب و با شوق وشعف6
عشق خود را به روي گلشنت ابراز كنيم

با مِـي و مطرب و با باده از اين پرده ي راز
به هواي رُخ تو ، پرده گهي باز كنيم

٭٭٭
4- اظهار- نمودن 5- آواز 6- شيفته- شادماني- عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. با مِـي و باده و با مطرب و با شوق وشعف6
    عشق خود را به روي گلشنت ابراز كنيم

    دستمریزاد استاد دهنوی عزیز

    🌺🌺🌸🌺🌺

  2. علی معصومی

    مهر 20, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌷

  3. درود برشما🌿🌹🌹🌹🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا