🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ظهور«آخرین شعر قرن 14»

(ثبت: 246399) اسفند 29, 1400 

 

در عکاسی قلبم
فیلم نور دیده نگاهت ظاهر نمیشود
عکس صفحه ای بگیر
ظهور تو
داستان زرد کال خواهد بود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    اسفند 29, 1400

    سلام
    ادیبان پاسبانان زبانند.

  2. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1400

    سلام و درود بر دختر شاعرم
    سال نو و آغاز قرن 15 هجری خورشیدی مبارک

    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌿

    • فاضله هاشمی

      اسفند 29, 1400

      سلام بابایی مهربونم مبارک باشه❤️❤️❤️❤️❤️🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا