🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عابر از کویی به مقصد بی سوار

(ثبت: 250790) شهریور 14, 1401 
عابر از کویی به مقصد بی سوار

 

کنج خلوت مانده ای در انتظار
روزها را شب کنی دور از نگار

ماه را هر چند رؤیت ای عزیز
ماهرویی را نبینی همقطار

در مداری سیر دارد ماهرو
شمس را بینی به مرکز بیقرار

گر چه پیرامون شمسی مولوی
عابر از کویی به مقصد بی سوار

خضر را یادی کنی یک لحظه ای
با کلیمی همرهی همراه یار

خالقی را حمد گویی والیا
بر سرایی راه پیدا افتخار

 

ولی اله بایبوردی

12 / 06 / 1401

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا