🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقی یعنی؟!

(ثبت: 257979) فروردین 14, 1402 

عاشقی یعنی؟!

عاشقی یعنی نوشتن از تو و خندیدنت
صد غزل سازم برایت لحظه ی بوئیدنت

عاشقی یعنی نگاهم را بدوزم من به در
وه چه زیبا می شود آن لحظه های دیدنت

عاشقی یعنی تو باشی در تمام لحظه ها
لحظه های با تو بودن، دیدنت، نادیدنت

عاشقی یعنی دلی باشد برای همدلی
دستهایت را ببوسم، موقع گل چیدنت

عاشقی یعنی ببالی بر خودت با افتخار
ای فدای آن نگاهت، خنده ات، بالیدنت

عاشقی یعنی پر پرواز هم بودن، بیا
تو برایم بال باشی من پر از رقصیدنت

عاشقی یعنی تو شمعی و منم پروانه ات
مست و مدهوشت شوم من، لحظه ی بوسیدنت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    فروردین 14, 1402

    درود خانم آجورلو
    با آرزوی موفقیت روزافزون 🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1402

    سلام

    کسی می تواند چنین غزل زیبا و گرم عاشقانه را بسراید که تمام تار و پودش مملو از عشق معشوق باشد.

    مبارک همسرتان🌹

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. غلامحسین جمعی

    فروردین 14, 1402

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته وبزرگوارو عاشق

    سرکارخانم آجور لو

    به به چقدر زیبا و صمیمی و دوست داشتنی و عاشقانه

    لذت بردم از این همه زیبایی
    دستمریزاد بزرگوار

    🙏🙏🙏🙏🙏

  4. فروردین 14, 1402

    غزل بسیار زیبا و آهنگین و نافذ عاشقی را نیوشیدم و سرمست شدم. تبریک میگویم سال نو و نوروز باستانی و جشن بزرگ ملی ما ایرانیان را به شما، پذیرا باشید! 💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا