🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق خسته

(ثبت: 267278) بهمن 4, 1402 

 

من عاشقی دل خسته ام بدنام و رسوا گشته ام
در شهر غم امشب دلا مجنون و شیدا گشته ام

آهسته میخواند غزل، طعمِ لبش همچون عسل
باری دگر زان واژه ها مسحور معنا گشته ام

حاشا چرا؟ می جویمش شب تا سحر می پویمش
چون عاشقی بی ادعا غرقِ تمنا گشته ام

من چون اسیری در قفس ماندم به دامش بی نفس
چون بلبلی در باغ گل شیدای گلها گشته ام

غوغا به پا شد در دلم صاحبدلی بی همدلم
با غمزه ی افسونگرش ،افسونِ سودا گشته ام

شد ساکن شهرِ دلم شوری دگر شد حاصلم
شادی کنان با خنده ای درمان غمها گشته ام

مدینه ترکاشوند( حدیث)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1402

    سلام و درود

    غزل پر شور و زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 14, 1402

      سلام عرض ادب و ارادت خدمت استاد بزرگوارم جناب طارق خراسانی عزیز
      سپاسگزارم به مهر خوانده اید 🌹🌿

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 4, 1402

    درود بر شما بانو
    زیباست رقص قلمتان
    در پناه خدا شاد و سلامت باشید💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 14, 1402

      درودبرشما فرهیخته بزرگوار
      سپاسگزارم به مهر خوانده اید 🌹🌿❤️🙏

  3. (یارم کنارِ من ولی من دور دنیا گشته ام)
    درود زیبا ودلنشین وپر احساس سروده اید
    که با خواندنش آدم به وجد می آید
    ⚘⚘⚘⚘❤🙏
    زنده باشید به مهر

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 14, 1402

      درود بر شما فرهیخته بزرگوار
      سپاسگزارم به مهر خوانده اید 🙏🌺🌺🌿

  4. مهدی سیدحسینی

    بهمن 14, 1402

    درود خانم ترکاشوند
    قلمتان نویسا با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 11, 1402

      سلام عرض ادب و احترام
      سپاسگزارم استادم به مهر خوانده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا