🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق کشی

(ثبت: 248741) تیر 23, 1401 

 

مُـردم برای تـو ، تو که بیگانه با تبی

ای که دلیلِ غصه و غمهای هر شبی

از یاد برده ای دلِ من را ، ولی هنوز

در خوابِ‌ من تویی‌ که‌ چُنان‌ ذکر بر لبی

مانند تـو اگر چه زیاد اسـت در زمین

تــو یـکتـنه بـرای دلِ سـنـگ مـکتـبی

مـیسوزم از تـو باز تو جـلاد در دلی

تـو بـدتـر از گـزیـدنِ پُر سـوزِ عـقربی

عاشق‌کشی برای‌تو بسیار راحت‌ است

ای که دلیـلِ غـصه و غمهای هر شبی

امیر_بهنام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    تیر 23, 1401

    🌺🌹🌷🌺🌹🌷🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 23, 1401

    ای که دلیل ِ غصه و غمهای هر شبی
    درود بر شما
    و این قلم پر شور
    🙏🌺🌺🌺

    • امیر بهنام گل

      تیر 23, 1401

      سپاس از لطف همیشگی شما☺️🙏🌹🌹🌹🌹🌹

  3. صفا یغمایی

    تیر 23, 1401

    درود دوست وهنرمندگل
    زیباسروده‌اید .دستمریزاد.
    🍃🍃🍃

  4. امیر بهنام گل

    تیر 23, 1401

    درود و سپاس ،لطف دارید🙏🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا