🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عبور

(ثبت: 2855) آذر 3, 1395 

از خلوتِ مرزِ کفر و ایمان، رد شد

از وسعتِ درّه های عصیان، رد شد

           

گردابِ هزارموجِ عشق او را دید

در کام گرفت و از گریبان، رد شد

                          

                                                                    

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    آذر 4, 1395

    درودها بر شما

    رباعی خوبی خوندم

    موفق باشید

  2. سلام یاران پیروزمند از این که رخصت ورودم به این جمع گرم با تبریک روز تولدم همراه گردید بسیار خوشحالم و از مدیریت محترم این موسسه متشکرم

    فرهنگی ادبی هنری

  3. احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا