🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عدد

(ثبت: 214187) شهریور 9, 1398 

هر روز هفته
فقط عددش کافی نیست
برای احساس خوشبختی
در این روز نو
پنجه ی آفتاب نگاه توست
که گلرنگ می زند بروز
پس نگاهت را
ببخش
به تک تک و برگ برگ نیاز
و
بذر مهربانی بکار
در رگارگ زندگی
این تویی
که رنگ و رونق می زنی
به نفس هر بی کسی

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 9, 1398

    جناب رشنو ، آنچه که از این اثر یافتم ، همان کلام معروف است که : یک جهان در توست ای انسان.
    تو اگر آنچه که باید ، باشی… همه جهان با تو یکی می شود و هم موج می شود.
    مهر بورز و شادی زی که حاصل جهان همین است و بس…
    درود بر شما

  2. امید سعیدی

    شهریور 9, 1398

    سلام
    در روزگاری که سیاه نمایی کلاس دارد
    نورانی و سپید بود
    🌹🌷🌺 🌹🌷🌺
    🌹🌷 🌷🌺
    🌹 🌺

  3. سلام بر استاد عزیز

    بسیار زیبا و روان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  4. مينا امينی

    شهریور 9, 1398

    درود استاد رشنو
    مانا باشید به مهر
    💐💐💐

  5. علیرضا حکیم

    شهریور 10, 1398

    درود بر شما جناب رشنو
    شعری پر انرژی و به کمال بود
    جای احسنت دارد

  6. طارق خراسانی

    شهریور 10, 1398

    سلام استاد

    شعری از گونه آرزوهای خوب و هدایت به سمت کمال است
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا