🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروسک

(ثبت: 3525) اسفند 11, 1395 
عروسک

حرف هایش را عروسک با تبسم می شنید 

دخترک با مهربانی دست بر او می کشید 

کارتن کنسرو ماهی تخت خوابش می شد و 

بعد با شوق عجیبی کیسه ها را می درید 

درب بطری های نوشابه برایش پول بود 

در خیالش با عروسک سیب سرخی می خرید 

روی کاغذها ی کاهی گاه چیزی می نوشت

باد هم در ساز ناکوک زمستان می دمید 

(کفش هایم پاره است آخر زمستان هم رسید 

فصل آدم برفی بالا نشین ها هم 

کاج های شهرمان با ریسه ها رنگین شدند 

هیچ کس بابا نوئل را در “حواشی ها” ندید!)

نامه اش را نا تمام آنجا به دست باد داد 

رشته ی افکار او را خواب رویایی برید 

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1395

    سلام  و درود و عرض تسلیت

    الحق غزلی جاندار و ارزشی سروده اید

    در خواننده اثر گذار است

    دلمریزاد بانو

    در پناه خدا شاد و تندرست باشید

    • لیلا صالح

      اسفند 13, 1395

      سلام بر استاد و پدر بزرگوارم. 

      جای شما در سایت شعر نو خالیست یاد آن روز های پر از شور و شوق به خیر که حضور فرهیختگانی چون شما باعث ایجاد چنین فضایی بود.

      سپاس از لطفشما مهربان. 

  2. محمدجواد منوچهری

    اسفند 12, 1395

    سلام وعرض ارادت بانو

    غزل زیبایی بود

    درود بر شما

    فقط جسارتا در مصرع اول حرف  را جا افتاده است

    وبیت پنجم را نمی دانم به عمد آنگونه نوشته اید یا خیر

    موفق و پیروز باشید

    در پناه خالق زیباییها

    • لیلا صالح

      اسفند 13, 1395

      سلام بر شما مهربان. 

      ممنونم از حضور صمیمانه شما گرامی. 

      بله متاسفانه بیت اول "را" جا افتاده اما منظور شما را از بیت آخر متوجه نشدم. 

      سپاس.

  3. محمدرضا جعفری

    اسفند 12, 1395

    درود ////////…….

    • لیلا صالح

      اسفند 13, 1395

      سلام بر برادر بزرگوارم. 

      ممنونم از لطفتون. 

  4. قاسم پیرنظر

    اسفند 12, 1395

    سلام بر گرامی دخترم بانو صالح احسنت بر شما بسیار زیباست

    پاینده دباشید ………………………………………………………..

    • لیلا صالح

      اسفند 13, 1395

      سلام بر استاد و پدر بزرگوارم. 

      مهربانم حضور شما برای بنده مایه ی افتخار است. 

      سرافرازمن کردید. 

      سپاس از شما

  5. علیرضا حکیم

    اسفند 12, 1395

    درود بر شما زیباست

    • لیلا صالح

      اسفند 13, 1395

      سلام بر برادر بزرگوارم. 

      ممنونم از لطف شما مهربان. 

      در پناه حق برقرار باشید. 

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 14, 1395

    سلام لیلای عزیز

    حالت خوبه؟

    خوشحالم که بازهم از قلمت میخونم

    بسیار عالی

    موفق و پیروز باشی

    • لیلا صالح

      اسفند 15, 1395

      سلاااااام 

      عزیزمی خیلی خیلی خوشحالم کردی گلم. 

      از راه دور می بوست. 

      دلم برات تنگ شده بود. 

      تو رو خدا سایت شعر نو هم سری بزنید خیلی سوت و کوره به خدا. 

  7. جواد مهدی پور

    اسفند 15, 1395

    سلام و عرض ادب بانوی گرامی

    لذت بردم از این اثر فاخرتان

    نغز  و پر معنی سرودید

    مرحباااااااااا

    زنده باشید

    • لیلا صالح

      اسفند 15, 1395

      سلام بر استاد بزرگوارم. 

      بسیار خوشحال شدم از حضور گرمتان. 

      به خدای بزرگ می سپارمتان.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا