🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق، مذهب است

(ثبت: 226372) اردیبهشت 17, 1399 
عشق، مذهب است

 

چشمم به چشم توست ولى خنجرم غلاف
مانند حال رابعه در آخرين مصاف

پيش تو رازهاى دلم را گشوده ام
آغوش توست امن ترین جای اعتراف

از ابتدا تو بودى و سررشته ی دلم
با من بمان كه گم نشود آن سرِ کلاف

در حصرِ وهمناكِ قرنطینه با توأم
دور از نماز جمعه و احیا و اعتکاف

وقتى كه كعبه دل بشود، عشق، مذهب است
بيهوده است سعىِ صفا-مروه و طواف

حلاج را که معبد عشقت پناه داد
شد از نماز و روزه و حج، تا ابد، معاف

عطار ردِّ منطق پرواز را گرفت
سى مرغ در هوای تو پر داد تا به قاف

من پیله ای به دور خیالم تنيده ام
دنیام، مثل برکه و ماه است در زفاف

پايان انفرادىِ پروانه ديدنى ست
ابريشمى ست معجزه ى كرم پيله باف…

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 17, 1399

    با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم آرامش
    طاعات و عبادات مقبول درگاه الهی
    تبریک بابت چاپ اولین مجموعه شعرتون
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 18, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام محضر استاد گرامی بانو آرامش

    به به 👏👏👏👏👏👏

    چقدر قشنگ و دلنشین

    همیشه اشعار تان فاخر ، عالی و خواندنی ست

    لذت می برم و بهره مند می شوم از اشعار پاکتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود ها

    💐🙏💐

  3. محمد حسین اخباری

    اردیبهشت 19, 1399

    بسیار عالیست
    موفق باشید
    💐💐

  4. علی سیاوشی

    خرداد 13, 1399

    یک غزل شایسته نام غزل الق که غزل برازنده شماست بقول جناب طارق خراسانی آینده از آن شماست 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. درود بر بانوی یکه تاز غزل معاصر
    خواندن از شما همیشه زیباست

    وقتى كه كعبه دل بشود، عشق، مذهب است
    بيهوده است سعىِ صفا-مروه و طواف

    🌹👏👌🌺

  6. وقتى كه كعبه دل بشود، عشق، مذهب است
    کاش کعبه ما دل بود ومذهبمان عشق
    مانند حال رابعه در آخرين مصاف
    اشاره زیبایی بود .سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا