🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق جاویدان

(ثبت: 3729) فروردین 5, 1396 

‍ خالق چه زیبا آفرید، چشمان شهلای ترا

مومن به شهکار خدا، سبحان ربی خالقا

عشق تو در کوی دلم، سرگشته و مجنون شدم

عشوه مکن شیرین ادا، بردی دل از من دلربا

آن زلف زیبا تا کمر، زیبا رخی مثل قمر

آندم که من بینم ترا، روحم شود از تن جدا

لبهای تو شهد عسل، بر کام دل باشد هوس

رخصت نما بوسم ترا، صد آفرینها مرحبا

عشق تو در ابیات من، گنجینه ی اشعار من

شاخه نبات و شیخ ما، تکرار شد در نسل ما

ترکم نکن یکدم مرا، چون طفل هستم من ترا

تا لحظه ی مرگم بیا، این عشق –جاویدان نما

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 6, 1396

    درود بر شما

    سروده ای پر شور وزیبا از شما خواندم

    • مسعود رستمزاد

      فروردین 6, 1396

      درودتان باد

      نوش روانتان

      سپاس از توجهتان

  2. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1396

    سلام و درود 

    غزل شورانگیزی از شما خواندم 

    دلمریزاد

    در پناه خدا 

    • مسعود رستمزاد

      فروردین 7, 1396

      درود جناب خراسانی

      دلتان شاد باد همیشه انشالله

      سپاس از توجهتان

  3. معصومه عرفانی

    فروردین 22, 1396

    سلام

    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا