🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق را

(ثبت: 235773) بهمن 15, 1399 

– عشق را:

هر روزِ من
آبستن خیال دیشب است
که عشق را
تا صبح،
هم‌آغوشی کرده‌ام
به خیال…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 15, 1399

    احسنت
    بذر مهر دلتان افشان
    مانا باشید
    🌸🌼🍁🌹

    • سعید فلاحی

      بهمن 16, 1399

      درود و ادب

      ممنونم از مهربانو ترکاشوند

  2. لیلا هدایتی

    بهمن 21, 1399

    چقدر رقص قلمتان تماشایی است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا