🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق ممنوع!

(ثبت: 250936) شهریور 18, 1401 

کارنیکای کرێکار
دڵی لە شاژنی بەست
نه‌زانست خۆشەویسی لە کەندوودا
ئەبەر فاعلە حەرام بوو

◇ برگردان فارسی:

زنبور کارگر دلبسته‌ی ملکه شد
اما او نمی‌دانست عاشقی در کندو
برای کارگرها ممنوع بود.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 18, 1401

    سلام
    آمده است که
    زنبور کارگر هر زنبور ماده‌ای است که توان زایش زنبور ملکه را نداشته باشد.
    بنابرین عاشقی چندان معنا پیدا نمی کند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا