🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق و غم

(ثبت: 238537) اردیبهشت 11, 1400 
عشق و غم

 

عشق جز با غم نمی آید به دست
هر که عاشق شد غمی همراهِ اوست

10 اردیبهشت 1400

 

 

 

نظرها 10 
  1. کبری محمدی

    اردیبهشت 11, 1400

    سلام
    تک بیت زیبایی ست
    پر از عشق و نور باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 12, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتون

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 12, 1400

      سلام

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا
      🌿🙏🌹🌿

  2. میثم علی یزدی(آیت)

    اردیبهشت 12, 1400

    درود ها
    استاد گرامی🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 13, 1400

      سلام و عرض تسلیت

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  3. اردیبهشت 13, 1400

    درود برشما ادیب فرزانه ونام آشنای گرانقدر
    گلواژه های زیبایتان ستودنی ست وپراز نور و رهبانیت
    بسیار لذت بردم نازنین استادپراز مهر

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 14, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌷🌿

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 14, 1400

    سلام و درود استاد خراسانی
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 14, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🍃

  5. محمد خوش بین

    اردیبهشت 14, 1400

    زیباست استاد آفرین بر شما
    تنها عشق غم بر۰❤❤❤

    اگر مست و اگر دیوانه هســـتیم
    اگر در مسجد و در لانــه هستیم

    اگر مفتی وگر قاری به قـــــرآن
    اگر مجنون وگر پروانـــه هستیم

    اگر دهقان وگر شاگرد مکتــــب
    اگر عاشق وگــر دُردانـــه هستیم

    اگر شیخ و وگر عارف به کنجی
    اگرخویش و وگر بیگانـــه هستیم

    اگر مرشد وگر ذاهد به راهـــــی
    اگر در بیرون و در خانـه هستیم

    اگر ظاهر وگر باطن به طـرزی
    گر سرکش وگر شکرانــه هستیم

    اگر پیرو ز عیسی و ز موســــی
    اگر شمع و وگر پروانـــه هستیم

    اگر یک جا و گر فردی به هرجا
    به سوی معشوق یک دانه هستیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا