🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق پرکشید

(ثبت: 253350) آذر 9, 1401 

 

رفته رفته مردم از این سرزمین کم می شود
آن تولدها , موالید رو به نقصان می شود
سفره های خوردنی در خانه ها خالی شده
عشق از این کلبه های بی تپش عاری شده
صادرات قوت مردم ارز می سازد , قُلی
سفره ی خالی ِتو از نان ِخشک پُر شد ولی
هیچ خطی طَرد ِاین مشکل نکرده تاکنون
هیچ چشمی بر ستم دقت نکرده تاکنون
عشق در این خانه ها از قلبها بیرون شده
زندگی بر ناتوان چون کاسه ای پُر خون شده
خاویار و میوه ها بر روی کشتی ها روان
در پی ارزاق ایرانی ملخ خورها دوان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا