🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق کودکی

(ثبت: 218738) آذر 12, 1398 

#عشق_ڪودڪی

خواهشا با رفتنت با بغض درگیرم نکن
خاطراتت را نبر از زندگی سیرم‌ نکن

من تمــام لحظـه هایم را فدایت کرده‌ام
عشق خوبِ کودکی با رفتنت پیرم نکن

نیستم من مرد راه عشق می دانم خودم
عاشق بی دست و پایم لطف کن شیرم‌نکن

من غرورم را شکستـم در نگاهت باغـرور
پَرگشودم سمـت تو دربند و زنجیرم نکن

من‌همان رویای شیرینم تو فرهادم بمـان
عشقِ پیشِ پای افتاده، تو تعبیرم نکن

ساده‌ بودم با دلت یک‌رنگ‌و پاک‌و بی‌ریا
با تمام سادگی پیچیده تفسیرم نکن

زندگی را در قُمار چشـم هایت باختـم
التماست میکنم دیگر تو تحقیـرم نکن

#بهاره_کیانی ✍

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 12, 1398

    درود بر شما
    بانو کیانی ارجمند
    زیبا سروده اید
    ….

    سال ها از خون دل گشتم رسوب خویشتن
    ذوب کن در آتش سودا و تبخیرم نکن

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  2. محبوبه امامی

    آذر 14, 1398

    لذت بردم…
    قلمتون پایدار🌹🙏❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا