🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق یعنی

(ثبت: 7253) آذر 17, 1397 
عشق یعنی

عشق یعنی………………..

عشق یعنی بی سبب گریان شدن
مبتلای درد بی درمان شدن

عشق یعنی با جنون همسایگی
عشق یعنی روز و شب دلدادگی

عشق یعنی بوسه از نو خواستن
ساعتی صد بار دل را باختن

عشق یعنی بوی دریا، بوی خاک
عشق یعنی دم به دم اندوهناک

عشق یعنی بی سر و سامان شدن
ترک تن کردن، تماما جان شدن

عشق یعنی عقل را گردن زدن
بر در قلب نگاری در زدن

عشق یعنی سوختن با یک نگاه
عشق یعنی حسرت و لبخند و آه

عشق یعنی ناخوشی اندر خوشی
عشق یعنی مستی و گردن کشی

عشق یعنی ضجّه های نیمه شب
در غیابش لرز باشد یا که تب

عشق یعنی سوختن مانند شمع
عشق یعنی انزوا در بین جمع

عشق یعنی ردّ پای بی کسی
عشق یعنی یک بغل دل واپسی

عشق یعنی اشک های بی صدا
عشق یعنی سمبل مهر و وفا

عشق یعنی همدم و کاشانه ای
عشق یعنی طالب افسانه ای

عشق یعنی سر به صحراها زدن
عشق یعنی محو فرداها شدن

عشق یعنی گونه بارانی شدن
صاحب لب های طوفانی شدن

عشق یعنی راحتی باشد حرام
از لب معشوق برگیری تو کام

عشق یعنی عاشقی در یک کلام
عشق یعنی بهر معشوقه غلام

 

پایان قسمت اول …ادامه دارد حادثه

تقدیم به اهالی سربلند عاشقی

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 18, 1397

    درود

    • علی احمدی

      آذر 18, 1397

      استاد رضا پور والامهر هزاران درود بر شما بزرگوار خوش آمدید 

  2. علی احمدی

    آذر 18, 1397

    سپاس بیکران مهر بانو ایرانپور والاقدر بنده نوازی فرمودید

  3. با سلام و عرض ادب

    زیباست

    انشاء الله تعالی موفق باشید

    درود خداوند عالی قدر بر شما

    با احترام

    • علی احمدی

      آذر 21, 1397

      هزاران درود استاد شرافت مولای والامقام خوش آمدید

  4. اکبر رشنو

    آذر 19, 1397

    سلام

    عالی و ارزنده

    و دستمریزاد  و  

    چون به عشق آمد 

    قلم بر خود شکست

    • علی احمدی

      آذر 21, 1397

      استاد والاقدر جناب رشنوی گران ارج بنده نوازی فرمودید مهرتان را سپاس

  5. علی احمدی

    آذر 21, 1397

    عرض ادب نام آور ترین استادم جناب خراسانی والامقام بنده نوازی شما مایه شرفم می باشد والامقام منت بر سرم نهادید سپاسمندم از حضورتون 

  6. محمود احمدی

    آذر 3, 1400

    با سلام و درودآفرین بر این ذهن خلاق و حساس و لطیف و ابراز رمزو راز عاشقی.درس عشق بایدکه در محنت کشید

    • علی احمدی

      آذر 17, 1400

      سپاس از حضورتان منت نهادین بر حقیر 🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا