🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطش

(ثبت: 212617) مرداد 18, 1398 

پیداست دلم هوای جایی دارد

آنجا که عطش ، حال و هوایی دارد

در چرخش موج این زمان افتادم

آنجا به یقین ، صحن و سرایی دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1398

    سلام

    رباعی زیبایی ست

    گدر پناه خدا 🍃👏👏👏👏🌿

  3. عباسپور

    مرداد 21, 1398

    سلام و درودبر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا