🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی علیه‌السلام

(ثبت: 214495) شهریور 20, 1398 

– علی:

گاهی ز غلو خدایش دانند
وز جهل که گاه مثل مایش دانند
و الله علی نه آن است و نه این
لیسَ کمثلهِ در رثایش دانند

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 21, 1398

    با سلام و درود خدمت آقای فلاحی عزیز
    احسنت عالی بود

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 23, 1398

      درود و ادب جناب رشیدی‌راد

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا