🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عُمال آدم‌کش

(ثبت: 251402) شهریور 28, 1401 
عُمال آدم‌کش

 

خداوندا ببین نواب‌ بر روی زمینت را
نمی‌بینم چرا پس شرم و آزرم جبینت را؟!

نگو شرمت نمی‌آید از این عُمال آدم‌کش!
از این مومن‌نماهایی که آلودند دینت را!

نگو می‌بینی و اعمالشان نادیده می‌گیری!
نگو در فرج ناپاکیزه می‌ریزی جنینت را!

نگو از نطفه و از بطن طاهر آفریدی‌شان!
که بطن و نطفه طاهر نمی‌دّرًد امینت را!

چه شد امنیت آنکه خلیفه بر زمین کردی؟!
نمی‌بینی میان خود و او دیوار چینت را؟!

کی‌اند اینان که با نام تو جان خلق می‌گیرند؟
کی‌اند اینان که می‌ریزند خون جانشینت را؟

خداوندا خدا باش و بساط ظالمان برچین
به نابودی‌شان گُستر خداوندا کمینت را

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 28, 1401

    از این مومن نماهایی که آلودند دینت را

    سلام و درود و خدا قوت

  2. فریبا نوری

    شهریور 28, 1401

    کی‌اند اینان که با نام تو جان خلق می‌گیرند؟
    کی‌اند اینان که می‌ریزند خون جانشینت را؟

    درودها جناب امیری گرانقدر
    🌷🌷🌷

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 28, 1401

    جناب کیوان امیری
    درود بر شما
    خداوندا
    در سینه ی تفتیده تب ِ غم دارم
    یک آیینه احساس ِ نفس کم دارم
    در پناه خدا
    از هر گزندی در امان باشید
    😔 💐🌿💐🌿💐🌿

  4. م . مانا

    شهریور 28, 1401

    دمت گرم

  5. استاد ارجمندم
    بسیار زیبا و دلنشین بود.
    سپاس بیکران .

  6. غلامحسین جمعی

    مهر 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار نازنین

    دستمریزاد زیبا و خواندنی است

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا