🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید غدیر

(ثبت: 261650) تیر 15, 1402 

عید غدیر

می وزد عطر خوش از برکه آرام غدیر
می دهد هر نفسی مژده ی هنگام غدیر

موج این برکه زیبای پر از پرتو عشق
شده لبریز ترین گوهر خوش نام غدیر

این شراب ازلی جرعه مستانگی است
تا شود نوش دل از ساغر اکرام غدیر

باید این مرحله با حوصله کامل بشود
تا به مقصد برسد پیک سرانجام غدیر

آی ای همسفران گاه درنگی دگر است
داده فرمان خدا حجت الاسلام غدیر

آخرین حج رسول مدنی طی شده است
روز هشت و ده ذیحجه به اعلام غدیر

این من ام احمد مختار و رسول مدنی
حامل وحی خداوندم و پیغام غدیر

هر کسی را که منش رهبر و مولا شده ام
رهرو راه علی باشد و همگام غدیر

بعد از این مسئله کامل شده پیغمبری ام
پس از این جان شما و گل ایام غدیر

یارب آنکس که شود یار علی یار تو باد
دشمن دشمن او باش به مادام غدیر

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. ای که داری به زبان شعر خوش الهام غدیر
    نوش جان باد تو را باده ی گلفام غدیر

    علی ات نام و علی سیرت و حیدر صفتی
    رامش جان و دلت باد از آرام غدیر

    بام تا شام سلامت ، به سلامت باشی
    که گشودی چو هما بال سر بام غدیر….

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. معین حجت

    تیر 15, 1402

    سلام …
    عید شما مبارک استاد معصومی گرامی …
    درود بر شما👏👏👏💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    تیر 15, 1402

    این من ام احمد مختار و رسول مدنی
    حامل وحی خداوندم و پیغام غدیر

    هر کسی را که منش رهبر و مولا شده ام
    رهرو راه علی باشد و همگام غدیر

    آفرین استاد

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌿♥️👌👏👏👏🌹🌹🌹👏👏👏❤️👌🌿

  4. طلعت خیاط پیشه

    تیر 16, 1402

    جناب معصومی ارجمند
    احسنت بسیار زیبا سروده اید
    عید سعید غذیز مبارک
    👏🌺👏🌸👏🌺👏🌸👏💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا