🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غبار امروز

(ثبت: 247311) اردیبهشت 8, 1401 

 

در تابش امروز غباری ديدم
بر روشني روز حجابی ديدم
شب با قدمش هنوز رهگير نبود
در جاری امروز سرابي ديدم

تقدیم به دکتر شریعتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 8, 1401

    🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا