🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غبار

(ثبت: 256032) بهمن 19, 1401 

 

بهار
هنوز نشکفته وُ بلبلانِ مهجور
غریب به مُلکِ رقیبند
غبار اما تاخته بر مرکبِ باد
به فنایِ جانِ نازکِ جوانه ها
برای دوختن دهانِ پنجره
و
برای کشیدنِ رخ خورشید در نقاب خاک